Den O

27.01.2012 19:23

Přeju krásnej večer, doufám že jste se dneska měli dobře :)

Dala jsem si tu práci a přidala spoustu nových fotek z Partičky. A to ne tak, že bych si do Googlu zadal "Ondřej Sokol.Partička", ale shlédla jsem spoustu dílů a dělala momentky. Teď to vyznělo jako hrozná oběť, ale fakt je, že mě to i bavilo (asi jedinej způsob jak příjemně trávit dny,když jste nemocný). Takže se pokochejte fotkami, které jinde neuvidíte...

Našla jsem vám na youtube hru Deskový statek, kde Ondra hraje. Hra je to dobrá, ale pokud vám čistě jen o Ondru tak tam máte i video kde jsou pouze scénky s ním ;-).

Přemejšlim že zejtra zkusim přidat fotky z Útěku do Budína, ale nevim jak budou vypadat, film je dost nekvalitní..(myslim co se obrazu týče).

Taky jsem zjistila že zase budou v divadle hrát Hello, Dolly! , kterou Ondra režíroval. Začínají v březnu, odkaz na prodej lístků máte v Kalendáři akcí.

No tak myslim, že pro dnešek je toho dost, takže přeju všem krásný sny a pohodovej víkend.

M.