M. volá Zemi

18.02.2012 21:17

přeju krásnej sobotní večer. Doufám že si užíváte víkendu, já teda rozhodně :)

Docela by mě zajímalo, jestli sem někdo chodí pravidelně, nebo aspoň opakovaně. Když jsem tuhle stránku zakládala, tak jsem si říkala, že to budu dělat pro sebe a že mi bude jedno kolika lidem se to bude líbit, nebo kolik jich to uvidí. Dopadlo to tak, že mi na týhle stránce hrozně záleží, baví mě na ní pracovat a jak už to tak bejvá, když je člověk na svoje dílo pyšnej, chce aby ho vidělo co nejvíc lidí. Každopádně bych chtěla poděkovat všem, co sem choděj alespoň občas, vážim si toho. Stále přidávám nové fotky, čehož si možná ani nevšímáte, jelikož se zobrazují vždycky až na poslední stránce, a provádím drobné úpravy což normální člověk snad ani nepostřehne. Trávim nad tímhle blogem možná víc času než je zdrávo, ale fakt mě to hrozně baví. Tenhle článek po sobě nebudu číst, páč bych se za něj asi styděla a nezveřejnila bych ho. A protože jsem nenapsala nic o Ondrovi, což je to proč sem chodíte a dočetli jste až sem, tak alespoň něco na dobrou noc (autorky:Veronika Pumprlová, Anička Černíková, Pavla Balíková) Pac apusu M.