Perfect days

28.01.2012 14:05

Zdravím všechny u obrazovek.

Pořád se s tim tady peru, nic nefunguje jak má. Takže to berte tak, že by to tu mohlo být i hezčí, kdyby se tomu chtělo, ale evidentně to má taky o víkendu volno.

V pondělí jsem v kině viděla Perfect days - i ženy mají své dny. Vážně jsem se těšila a musim říct že film mě nezklamal. Ondrův výkon byl samozřejmě skvělý, myslim že Richarda zahrál skvěle, vážně jsem neměla slov. Byl úžasnej a myslim, že kdo si ho po shlédnutí filmu nezamiloval, tak není normální. Ten jeho nevinnej pohled štěňátka je okouzlující. Zároveň se mi líbil film jako takovej. Ivana Chýlková je úžasná herečka a myslím, že obsazení jako takové bylo dobře vybrané. Pokud jste film neviděli, tak rozhodně doporučuju!!!

Asi se rozloučim. Doufám, že se vám tahle stránka zatim líbí, fakt se snažim.. ;-)

Pac a pusu M.